اطلاعیه تغییر زمان ثبت نام در دوره لانگ ترم مانوال تراپی استاد کامران اطهاری

اطلاعیه تغییر زمان ثبت نام در دوره لانگ ترم مانوال تراپی استاد کامران اطهاری
2 مرداد 1401
298 بازدید

*اطلاعیه تغییر زمان ثبت نام در دوره لانگ ترم مانوال تراپی استاد کامران اطهاری** به اطلاع همکاران محترم فیزیوتراپیست میرساند زمان و شرایط ثبت نام در سطح یک و دو کارگاه، مورخ ۱۳ و ۱۴ مردادماه به شرح ذیل میباشد: ۱.زمان ثبت نام روز دوشنبه مورخ سوم مردادماه راس ساعت ۱۷ میباشد. ثبت نام فقط […]

*اطلاعیه تغییر زمان ثبت نام در دوره لانگ ترم مانوال تراپی استاد کامران اطهاری**

به اطلاع همکاران محترم فیزیوتراپیست میرساند زمان و شرایط ثبت نام در سطح یک و دو کارگاه، مورخ ۱۳ و ۱۴ مردادماه به شرح ذیل میباشد:

۱.زمان ثبت نام روز دوشنبه مورخ سوم مردادماه راس ساعت ۱۷ میباشد. ثبت نام فقط از طریق پروفایل کاربری شخصی در وبسایت انجمن فیزیوتراپی فارس، قسمت ثبت نام در کارگاه ها و سمینارها امکانپذیر میباشد.

۲.هر کارگاه دارای ۳ امتیاز باز آموزی میباشد.

۳. ظرفیت کارگاه ۳۰ نفر میباشد (بدلیل شرایط پاندمی و عدم تعلق امتیاز آموزش مداوم به ظرفیتهای بالاتر، امکان افزایش ظرفیت وجود ندارد).

۴.هزینه شرکت در کلاس برای دو روز مبلغ یک میلیون و چهار صد و هشتاد هزار تومان (کارگاه همراه با فیلمبرداری، ناهار و پذیرایی) است. مبلغ صد و بیست هزار تومان هم هنگام ثبت نام در این دوره در سامانه آموزش مداوم دریافت خواهد شد.

۵. حداکثر ۴۸ ساعت پس از ثبت نام در سایت، هزینه کارگاه را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۸۹۰۷۰۲۸۸۳۷ بنام احمدرضا نعمت اللهی_امین کردی یوسفی نژاد واریز نموده و تصویر فیش واریزی را به واتساپ انجمن به شماره ۰۹۱۷۵۳۷۰۷۳۶ ارسال نمایید. بدیهی است در صورت عدم اقدام، ثبت نام تایید نشده و افراد رزرو جایگزین خواهند شد.

کمیته علمی انجمن فیزیوتراپی استان فارس