برگزاری جلسه هم اندیشی هیئت مدیره انجمن فیزیوتراپی شعبه فارس با رییس و اعضای هیئت مدیره انجمن فیزیوتراپی ایران

برگزاری جلسه هم اندیشی هیئت مدیره انجمن فیزیوتراپی شعبه فارس با رییس و اعضای هیئت مدیره انجمن  فیزیوتراپی ایران
19 اردیبهشت 1403
83 بازدید

برگزاری جلسه هم اندیشی هیئت مدیره انجمن فیزیوتراپی شعبه فارس با رییس و اعضای هیئت مدیره انجمن فیزیوتراپی ایران در این جلسه با حضور آقای دکتر عبداللهی رییس انجمن فیزیوتراپی ایران، جناب آقای موذن زاده نائب رئیس محترم انجمن مرکزی و جناب آقای دکتر نعمت اللهی رئیس انجمن فیزیوتراپی فارس و تعدادی از اعضای هیئت […]

برگزاری جلسه هم اندیشی هیئت مدیره انجمن فیزیوتراپی شعبه فارس با رییس و اعضای هیئت مدیره انجمن فیزیوتراپی ایران

در این جلسه با حضور آقای دکتر عبداللهی رییس انجمن فیزیوتراپی ایران، جناب آقای موذن زاده نائب رئیس محترم انجمن مرکزی و جناب آقای دکتر نعمت اللهی رئیس انجمن فیزیوتراپی فارس و تعدادی از اعضای هیئت مدیره تهران و فارس برگزار گردید، جناب آقای دکتر نعمت اللهی ضمن تشکر از حضور و همکاری شعبه مرکزی انجمن با شعب و شاخه ها بیان داشتند:
بهتر است ارتباط مناسب مابین شعب و شاخه ها و انجمن مرکزی ایجاد شود و انجمن مرکزی در بکارگیری پتانسیل‌های علمی و صنفی از سایر شعب و شفاف بودن گزارش دهی کمیته ها همکاری لازم را به عمل آورد.
همچنین درباره نوع فعالیتهایی که در فضای علمی و صنفی انجام می‌شود، شعبه مرکزی درباره مواردی که امکان همکاری و کمک به شعب را دارد اعلام نمایند.
در ادامه رئیس شعبه فارس با درخواست برای تعیین کردن سازوکار شرکت‌های خصوصی در زمینه برگزاری برنامه های علمی بیان داشتند به نفع شعب و انجمن مرکزی است که میزان دستمزدی که به اساتید داده می شود استاندارد سازی شود.
دکتر رضایی دبیر انجمن فارس نیز
با ابراز خرسندی از ترکیب فعلی هیئت مدیره مرکزی که شامل اعضای هیئت علمی و صنفی است، پیرامون دیدی که نسبت به دوره های آموزشی وجود دارد صحبت کردند. ایشان بیان داشتند: متاسفانه شرکت کنندگان به علت دریافت امتیاز و بخشی از اساتید بعلت دریافت هزینه های بالا در دوره ها شرکت می‌کنند که این رویکرد منجر به آسیب به همه و صنف می‌شود.
ایشان پیشنهاد کردند برای دستمزد اساتید یک حداقل و یک حداکثر معین گردد.
دکتر عبداللهی رییس انجمن مرکزی فیزیوتراپی ایران، ضمن تایید صحبتهای رییس شعبه فارس مبنی بر لزوم همکاری بیشتر ما بین شعب و شاخه های انجمن و انجمن مرکزی فیزیوتراپی درخواست برگزاری جلسات شش ماهه یا فصلی با مسئولین شعب بصورت حضوری یا مجازی را داشتند
ایشان در ادامه گفتند در خصوص همکارانی که در شهرستان فعال بوده و سابقه فعالیت صنفی دارند بعنوان مسئولین کمیته ها هم پیشنهاد داده شدند‌ و مشخص شد در مراحل بعد در صورت نیاز در اعضای کمیته ها بازنگری صورت خواهد گرفت. در پایان ایشان با پذیرش لزوم تعیین میزان دستمزد استاندارد برای اساتید کارگاه ها و شرکتهای ارایه دهنده خدمات آموزشی از برنامه ریزی برای این مورد استقبال نمودند‌.